Zayn praat met "The Sun"

9:24 AMUnknown

Zayn praat hier met de Engelse krant "The Sun" zo'n 6 uur nadat het bekend werd dat hij 'One Direction' ging verlaten. "Ik heb me nog nooit zo in controle gevoeld in mijn leven"




Hier zijn wat quotes uit het interview:

"Het is gek en wild, en een beetje krankzinnig"
"Maar op het zelfde moment heb ik me nog nooit zo in controle gevoeld in mijn leven"
"En wat ik doe voelt goed, het voelt goed voor mezelf en het voelt goed bij de jongens, dus ik voel me goed"

"Weetje wat, ik heb een tijdje geprobeerd om iets te doen wat mij niet blij maakte, in het belang van andermans geluk"
"En dat waren over het algemeen de fans. En ik heb het altijd geprobeerd voor de fans, en het was altijd voor hen"

"Het is niet dat ik hun mijn rug toekeer, ik kan het gewoon niet meer volhouden omdat het niet meer echt voor mij voelt"

Hoe Zayn denkt over of de band samen blijft..
"De rest wilt dit nog doen voor een lange tijd, zo ze gaan door met wat zij willen doen"
"En ik denk dat ze het goed gaan doen voor een tijd, je snapt wat ik bedoel?"

Over Perrie Edwards.."Ja, ze support mij altijd, Zei is er goed onder, man"

Scans van The Sun








You Might Also Like

0 reacties

Disclaimer

1D Holland is een onafhankelijke project in samenwerking met Sony Music Nederland. Bij het onderhouden van deze website wordt de grootst mogelijke zorgvuldigheid nagestreefd, echter bestaat de mogelijkheid dat de informatie die op deze site wordt aangeboden, niet volledig is of onjuistheden bevat. Verder voeren bepaalde verwijzingen op deze site door naar informatiebronnen die door derden worden opgesteld en bijgehouden. 1D Holland draagt geen enkele verantwoordelijkheid voor de nauwkeurigheid of enig ander aspect van de informatie op die informatiebronnen.

Contact Formulier