ONE DIRECTION KOMT 24 JUNI 2014 NAAR DE AMSTERDAM ARENA

7:06 PMVera


Hey Dutchies,

DE BIG ANNOUNCEMENT IS ER DAN EINDELIJK. 
One Direction komt 24 juni 2014 volgend jaar naar Amsterdam toe! 
We zijn echt zo blij dat ze ons kikkerlandje weer komen opzoeken. 
De kaart verkoop begint op zaterdag 28 september om 09:00 ('s ochtends) op www.livenation.nl
(Heb je een American Express kaart dan kan je in de pre-sale op woensdag 25 september om 13:00 kaartjes kopen)

Omdat er heel veel vragen zijn over het concert en de kaartverkoop hebben we even een overzicht gemaakt met veel gestelde vragen. Mocht jouw vraag nou niet beantwoord zijn kijk dan even op de site van livenation. Daar staan ook handige tips om je kaartjes te bestellen. KLIK HIER

Wanneer komt One Direction naar Nederland?
Op dinsdag 24 juni 2014 zal One Direction optreden in de Arena, Amsterdam. 

Waar kan ik kaartjes kopen en wanneer?
De reguliere kaartverkoop begint op zaterdag 28 september om 09:00 ('s ochtends) op www.livenation.nl. 
Mocht je een American Express (creditcard) hebben dan kan je in de pre-sale op woensdag 25 september vanaf 13:00 al kaartjes kopen. 

Wat is een American Express kaart?
Dat is een soort credit card. Als je die hebt kan je kaarten in de pre-sale kopen. Heb je die niet dan kan je gewoon kaarten kopen tijdens de reguliere kaartverkoop op zaterdag 28 september om 09:00. Er zullen genoeg kaarten zijn.

Hoe duur zijn de kaarten?
Er zijn verschillende soorten kaarten. 
Er zijn staanplaatsen op het veld in de vakken oranje, paars en groen (rang 1). Kaarten
voor alle vakken zijn € 60,-.
rang 2: € 65,- (vakken op de eerste ring aan beide zijkanten)
rang 3: € 55,- (vakken op de eerste ring tegenover podium)
rang 4: € 45,- (vakken op de tweede ring aan beide zijkanten)
rang 5: € 35,- (vakken op de tweede ring tegenover podium)

Wat is de Rock Me Tour Package? (STAANPLAATSEN)
Je ontvangt een kaartje voor vak oranje of paars en mag (ongeveer een kwartier) eerder
naar binnen dan fans met een gewone concertkaart. Daarnaast krijg je een exclusief
merchandise item en een souvenir tour laminate of VIP pas. Dit pakket kost 170.- euro.

Wat is de ‘Where Are We’ tour package? (ZITPLAATSEN)
Je ontvangt een kaartje voor een van de beste zitplaatsen op de eerste ring van het
stadion. Daarnaast krijg je een exclusief merchandise item en een souvenir tour laminate
of VIP pas. Dit pakket kost 165,- euro.

Hoeveel kaarten kan ik tegelijk bestellen?
Je kunt 6  kaarten tegelijk kopen.

Wat is de minimum leeftijd voor het concert?
Er is geen minimumleeftijd voor de show. We raden bezoekers onder de 16 aan om te
komen met een begeleider van 18 jaar of ouder. Maar dit is eigen verantwoordelijkheid
van de (ouders van de) bezoekers. Er wordt bij de ingang van de zaal niet gecontroleerd
op leeftijd.
Wij adviseren fans tot 12 jaar om zitplaatsen te bestellen. Voor kinderen jonger dan 12
jaar zijn staanplaatsen niet geschikt, omdat het druk is op de vloer. Ook bestaat er de
kans dat je vanwege jouw lengte de show van niet goed kunt zien. 


Is er een meet en greet met One Direction?
Je kunt GEEN kaartjes kopen voor een meet en greet met One Direction. 

PLATTEGROND VAN DE ARENA:

klik op de foto om hem te vergroten



You Might Also Like

107 reacties

  1. Kun je nou wel of niet onder de 16 staanplaatsen krijgen?

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja maar het is niet verstandig vanwege lengte en drukte maar alles is mogelijk x

      Delete
  2. Je kan toch ook via ticketmaster kopen?

    ReplyDelete
    Replies
    1. waarom staat er dan op ticketmaster geen 1D in nederlands?

      Delete
  3. Mag je onder de achtien alleen met begeleider ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nee hoor. Het wordt alleen aangeraden om dan met begeleider te gaan. Het MOET niet.

      Delete
  4. Ik heb een vraagje. Op livenation.nl staat dat de tickets €150 zijn. Dat is best wel duur. Maar hoe kan het dat er hier dan veel goedkoper staat? xx

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dat zijn die VIP pakketten. De prijzen die hier op de site staan kloppen :)

      Delete
  5. Heey, ik heb 2 vragen.
    Zijn er ook ''normale'' staanplaatsen? Want hierboven staat dat kaartjes voor alle vakken €60 kosten, maar betekend dit dat je dan in een willekeurig vak wordt geplaatst of dat je een staanplaats hebt? Ook staat er dan dat staanplaatsen met alles erop en eraan €160 tot €170 kosten, maar er staat niks over ''normale'' staanplaatsen...
    En dan nog iets... sorry! Wat zijn de dichtstbijzijnde en beste zitplaatsen (mochten er geen ''normale'' staanplaatsen zijn)
    Alvast heel erg bedankt voor het (proberen te) beantwoorden van mijn vraag!
    Lots of love xx

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hey,

      De normale staanplaatsen zijn die van 60 euro. Op je kaartje staat dan de kleur van het vak (oranje, paars of groen) waar je zit. Dat zijn gewoon staanplaatsen.

      Zit plekken weet ik niet, ben nog nooit in de Amsterdam Arena geweest.

      x

      Delete
    2. Ik zou zeggen vak 108 tot 104 zijn wel goeie plekken en dan hetzelfde aan de overkant...
      Maar bij de staanplaatsen moet je ook rekening houden met je lengte x

      Delete
  6. Hoi! Ik heb een vraagje: is het echt verboden om staanplaatsen te krijgen als je onder de 16 jaar bent zonder begeleiding, of is het alleen niet aan te raden? Dat vond ik een beetje onduidelijk. X

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zelf vond ik dit ook heel onduidelijk kan iemand ons helpen ??

      Delete
    2. Het is niet verboden. Er staat dat het je aangeraden wordt om dan met begeleider te komen. Je mag ook zonder begeleider komen, maar dat is dan je eigen verantwoordelijkheid.

      Delete
    3. Er staat moeten dus ik neem aan dat het echt verboden is en je dan iemand van achttien jaar of ouder mee moet nemen. (Neem alstjeblieft geen ouders mee die er geen plezier aan beleven. Dat is niet verboden maar wel heel zonde van de tickets :( )

      Delete
    4. Er staat eerst dat het aangeraden is om een begeleider mee te nemen, maar later staat er voor de staanplaatsen 'moeten'. Dus dan zou ik alleen zitplaatsen kunnen krijgen, als er geen begeleiding meekomt? X

      Delete
    5. Ik ben pas naar robbie williams geweest en had n staanplaats. Als je korter bent dan 1.70 mtr. Zie je echt niks! Er hangen wel grote schermen maar je kijkt alleen maar tegen ruggen aan. De sfeer is wel helemaal te gek in t veld. Maar als je niet zo groot bent lijkt me n zitplaats beter.

      Delete
  7. Er staat:

    rang 2: € 65,- (vakken op de eerste ring aan beide zijkanten)

    Is dat vak 120 ofzo?? :)

    ReplyDelete
  8. Wat zijn 124 t/m 129 voor plaatsen en hoe duur zijn die?

    ReplyDelete
  9. Huhh, dus staanplaats tickets zijn € 60,- ?? die waren toch € 165,- ??

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nee, die van 165 zijn de vip pakketten. De normale staanplaatsen zijn 60 euro.

      Delete
  10. Hoe veel kaarten zullen er ongeveer zijn ?
    En is er een beperkt aantal kaarten voor dat American Express of kan het daarna al uitverkocht raken als genoeg mensen zo'n creditcard hebben ? Wat natuurlijk denk ik niet zo is maar het gaat om het idee.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Geen idee of er een beperkt aantal kaarten is MAAR er zijn niet veel Nederlanders met een AMEX kaart

      Delete
    2. Er waren beperkt aantal kaarten beschikbaar gesteld. Ik hoop dat je kaarten hebt kunnen krijgen:)

      Delete
  11. Waarom gaat die American Express creditcard voor ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Denk dat hun menagement daar een contract mee heeft ofzo ;)

      Delete
    2. Hey,

      Mijn vader heeft zo een kaart en een Amex kaart is vaak wanneer je vader of moeder voor een internationaal bedrijf werkt. Het is inderdaad een soort contract wat Amex heeft met meerdere managementen van verschillende artiesten ;)

      Delete
  12. Hmm. Ik ben 18, maar qua lengte zegt het niet zoveel. Kan net zo goed een zitplek nemen :p
    Duidelijke uitleg, bedankt! x

    ReplyDelete
  13. Waar zit je dan als je een where we are tour package neemt?? En wat zit daarbij, wat is een vip kaart?

    ReplyDelete
    Replies
    1. de vakken dichtbij het podium, dat is een keycoard met een paskje aan ;)

      Delete
    2. En er zat toch nog iets bij?? Je kon ook kiezen tussen een vip kaart en nog iets?

      Delete
  14. hoiii ik bne nu 12 (dan 13) en ik zou graag staanplaatsen willen zo dicht mogelijk bij het podium hihi ;) maar het is de eerste x dat ik naar een concert ga en verschijnlijk ga ik zonder begleiding wat voor plaatsen kan ik het beste nemen??? xx

    ReplyDelete
    Replies
    1. Heee,

      Waarschijnlijk is dat wel de wens van heel veel andere; staanplaatsen zo dicht mogelijk bij het podium, en als je dan 'pas' 13 bent, ik weet niet zo goed of je lang voor je leeftijd bent, maar is het misschien niet heel slim om dan voor staanplaatsen te gaan.
      Helemaal als het je aller eerste keer is dat je naar een concert gaat!

      Bij de zitplaatsen zitten er ook hele goede tussen, misschien kan je daar beter voor gaan! :)

      Delete
    2. bedankt! Ik ben nu wel best lang voor mn leeftijd (zeggen veel mensen ;P) dusjjaa maar hoe zijn de zit plekken? zijn ze ver van af het podium? en wat zijn dan de beste plekken om te zitten? (is het heel erg druk op de sta plaatsen ofzoow? ;) ) srry een beetje veel vragen mjaa thanks! xx ;)

      Delete
    3. Hoi!

      Als je 13 bent en voor het eerst naar een concert gaat, moet je rekening houden met je lengte. Het zal waarnschijnlijk veel geduw en getrek worden, ik weet niet of je daar op zit te wachten en tegen kan. Maar dit mag en kan je zelf bepalen!

      De zitplekken eerste ring geven een goed uitzicht aan de eerste paar vakken van de zijkanten. Bij de tweede ring zit je een stuk hoger dus dan heb je meer uitzicht je kan dan denk ik wel de eerste 6 vakken.

      Ik denk dat je al een kaartje hebt! Maar toch antwoord ik nog ;)

      Delete
  15. bij welke rang kan je het best gaan staan, rang 2 of 3?? xx

    ReplyDelete
  16. Waarom is rang 2 duurder dan rang 1??

    ReplyDelete
    Replies
    1. Rang 2 is de tweede tribune zeg maar, daar zit je hoger en verder van het podium af. :)

      Delete
    2. ik dacht dat je staat bij rang 2??

      Delete
    3. wat is dan beter staan (ofzoowiets) plaatsen of zit plaatsen? (zijn ze er veel veder vanaf en kan je het nog wel goed zien of niet?) xx ;)

      Delete
  17. heyy, iedereen heeft een americaanse kaart.. waar koop je/ krijg je die? x

    ReplyDelete
    Replies
    1. Niet zo heel veel mensen hebben zo'n kaart. Het duurt 3 weken voor dat ie binnen is en je moet er geloof ik zon'n €7500,- op hebben staan x

      Delete
    2. Zo een kaart krijgt een werknemer van een bepaald bedrijf. Volgens mij kan je er ook een aanschaffen maar dan moet je een bepaald(hoog!!) inkomen hebben.

      Delete
  18. hee kan je ook met rolstoel naar het concert ?' zijn er dan speciale plekken ?'

    ReplyDelete
    Replies
    1. Volgensmij wel, dit is wat livenation erover zegt:

      Let op: indien je rolstoelgebonden bent, dan heb je speciale rolstoelkaarten nodig om plaats te kunnen nemen op het rolstoelplatform. Jij en jouw begeleider dienen allebei een 'rolstoel-begeleidersplaats' te boeken. Dit kan online of via het callcenter via telefoonnummer 0900 – 300 1250 (45 ct/pm).

      xx goodluck ;-)

      Delete
  19. Ik lees op verschillende plaatsen dat je bij ticketmaster ook kaartjes kunt kopen. Als ik op deze site kijk staat er alleen dat er in Nederland geen event is. Wel in Zweden en Denemarken.
    Kan ik daar nou wel of geen kaartjes gaan kopen..?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ik denk dat het concert van Nederland er pas 25 september op staat. (Als de American Expres sale begint.)

      Delete
    2. Je kan volgensmij niet via ticketmaster tickets kopen, dit kan alleen via livenation. Ticketmaster & livenation werken een soort van samen en verwijzen door naar elkaar, maar voor de tickets in NL moet je toch echt bij livenation zijn !!

      Delete
    3. nee sorry heb verkeerd gekeken, als je nu op ticketmaster kijkt staat het er wel!!

      Delete
  20. Op de website van livenation staat dat je 8 kaarten tegelijk kan kopen en hiet staat 6, welke van de twee klopt nou?

    ReplyDelete
  21. Vraagje, op de site van livenation staat dat je kaartjes kan kopen bij de presale met een creditcard..
    Er staat in die PDF van dat het op 25 sept. & 27 sept. van volgende week is, maar op de site zelf staat alleen 25 sept...
    heb ik het nou verkeerd gelezen of kan je op die datums kaartjs bij presale met creditcard kopen?

    thnx xx

    ReplyDelete
    Replies
    1. Je kan op 25 september om 13:00 online kaartjes bestellen met de American Expres creditcard. De gewone verkoop is op 28 september om 9:00 s'ochtends x

      Delete
  22. Ze zeggen dat je een account moet aanmaken op www.ticketmaster.nl Maar kun je ook gewoon op www.livenation.nl een account aanmaken en kaartjes bestellen? xxxxx Directioner

    ReplyDelete
  23. Hee,

    Als ik naar ticketmaster ga, kom ik helemaal geen informatie tegen over One Direction 24 juni. Op livenation wel, maar daar word je toch doorgewezen naar ticketmaster? Maar goed, hoe kan ik informatie vinden over het concert op tickermaster?

    xoxo

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja waar moet ik nou bestellen?? Xx

      Delete
  24. Hey,
    Ik heb een vraagje: zijn er ook groepskaarten? Want we willen met een hele groep gaan.
    Alvast bedankt
    xx

    ReplyDelete
    Replies
    1. rachel styles ♡♡♡September 21, 2013 at 8:13 PM

      Ja dat wou ik ook al weten ..

      Delete
    2. nee die zijn er niet, het ligt eraan met hoeveel mensen je wilt gaan, je kan namelijk in 1 keer 6 kaartjes kopen

      Delete
  25. Kan je ook goldcard gebruiken dan amirican express

    ReplyDelete
  26. weten jullie ook iets over de prijzen in dusseldorf?

    ReplyDelete
  27. wat zijn de tijden??

    ReplyDelete
  28. Wat zijn precies de voordelen van een Rock Me Tour VIP pas ? Zit er behalve dat je eerder naar binnen mag bijvoorbeeld een dranghek tussen de gewone staanplaatsen en de vip plaatsen ? Zodat je niet platgedrukt word ? Ik zit namelijk heel erg te twijfelen of ik een gewone kaart of een VIP kaart moet nemen .. Xx

    ReplyDelete
  29. Wat zijn precies de voordelen van een Rock Me Tour VIP pas ? Zit er behalve dat je eerder naar binnen mag bijvoorbeeld een dranghek tussen de gewone staanplaatsen en de vip plaatsen ? Zodat je niet platgedrukt word ? Ik zit namelijk heel erg te twijfelen of ik een gewone kaart of een VIP kaart moet nemen .. Xx

    ReplyDelete
  30. Er staat nog niks over One Direction Amsterdam in ticketmaster... hoe kan dit?

    ReplyDelete
  31. als je bijv in vak 107 zit, en je neemt rij 1. zit je dan op de grond (dus niet op een verhoging)?? want dan zie je toch alsnog niks? moet je dan een rij in het midden nemen die wat hoger is ofzo?

    ReplyDelete
  32. OMG, IK HEB KAARTJES & MAG GAAN :D

    ReplyDelete
  33. hoeveel sta kaarten zijn er nog over na de pre sale? of gaan alle kaarten meteen in de pre sale?

    ReplyDelete
  34. Hier even een reactie van een moeder. De pre sale is een erg leuke actie voor mensen die een American Express kaart hebben .We hebben net even gekeken op de site en zien dat heel veel plaatsen al verkocht zijn . Zijn er aanstaande zaterdag nog wel goede plaatsen te koop?Ook zien we dan de kaarten nu al weer op Marktplaats staan,kaarten die er vandaag (tijdens de pre sale) erop zijn gezet en voor woeker prijzen worden verkocht. Eigelijk moet iedereen nu gaan denken ....koop deze kaarten gewoon niet. Ik hoop dat er zaterdag nog voldoende kaarten te verkrijgen zijn .

    ReplyDelete
  35. Hoeveel kaartjes zijn er nog ongeveer over ??

    ReplyDelete
    Replies
    1. 40 tot 60% is verkocht tot nu toe.

      Delete
  36. op naar dusseldorf in 2014 !

    ReplyDelete
  37. hoi waar zijn de vip plaatsen? ik kan dat op die plattegrond niet echt vinden :$

    ReplyDelete
  38. vraag 1: kan je met een gewone kaart voor vak groen lopen naar vak oranje of paars?
    vraag 2: kan je met een kaart voor vak oranje lopen naar vak paars( of anders om)?
    vraag 3:
    of is dat niet mogelijk vanwege beveiliger of hekken?

    ReplyDelete
  39. IK HEB KAARTJES VOOR VAK GROEN AHHHH :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. dan moet je wel snel gaan want daar staan veel personen.. heb je vip?

      Delete
  40. Moet je zaterdag om 9 uur refreshen of lukt het ook als je voor 9 uur al in de wachtrij staat en je er iets na 9 uur uit komt ? (En er natuurlijk nog kaarten over zijn)

    ReplyDelete
  41. DE prijzen zijn hier helemaal anders! http://www.ticketmaster.nl/event/one-direction-rock-me-early-entry-tour-package-tickets/119419

    ReplyDelete
  42. ze komen ook 25 juni 2014 en ik ga erheen

    ReplyDelete
  43. ik heb tickets voor vak groen IM SO HAPPY :D gewoon het idee al dat ik ze ga zien :D

    ReplyDelete
  44. Wat moet je allemaal mee hebben voor het concert ? ID of paspoort ? kan het ook allebij ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Het is gewoon de zelfde Als je je paspoort niet meeneemt dan hoef je je iD niejj meenemen he

      Delete
  45. Ik zit dus in vak 428, is dit een goed plek?

    ReplyDelete
    Replies
    1. uwhmm niet echt ik was vorig jaar gegaan en ik zat bij 426 en ik zag weinig...
      ik zou een vergrootglas meenemen :p veel plezier xx

      Delete
    2. @Hierboven
      Jammer dat ze vorig jaar niet in de Amsterdam Arena waren hé.

      Delete
  46. waar is vak groen, oranje of paars van de staanplaatsen?

    ReplyDelete
    Replies
    1. die voor 60 euro boven naast de podium is paars, die onder naast de podium is oranje, die van groen is in die midden..

      Delete
  47. HELP HELP!!!!!Zijn er mensen dat willen ruilen? Ik heb 2 Rock me kaarten voor 25 juni, maar ik kan niet gaan door proclamatie op school ;((((( Zijn er mensen dat willen ruilen met mij voor rock me kaarten voor 24 juni? PLEASE IK BEN ZO GELUKKIG DAN !!!!

    ReplyDelete
  48. Heyy!
    ik heb staplaatsen gekocht en k ben echt SUPER blij maar ik heb een vraagje :$
    op je kaartje staat er alleen een vak en geen plaatsen zeg maar
    maar als je een goeie plek wil moet je er dan echt als eerste zijn of word er gezegd waar je moet staan?
    sorry k ben slecht in uitleggen :$
    xxx

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haaaii :)
      Nee je moet echt als eerste zijn. Ik heb Rock Me early entry kaartjes en dan mag je als eerste naar binnen, daarna mag de groep met normale staanplaatsen naar binnen. Dus als je later bent, sta je helemaal achteraan..
      x

      Delete
  49. Hoe laat begint het concert?

    ReplyDelete
  50. ik heb een vraagje, er staat dat je GEEN kaartjes kan kopen voor een meet & greet, betekend dat ook dat we dus helemaal geen fotos kunnen maken met hun of wat? ik heb geen idee hoe het werkt ben nooit naar een concert geweest :$

    ReplyDelete
  51. Wij hebben per ongeluk 1 kaartje in het oranje vak en 3 in het paarse voor 24 juni :(
    We willen natuurlijk met zn vieren bij elkaar staan...
    Is er iemand die vriendinnen heeft in het oranje vak, alleen staat in het paarse vak en het niet erg vind om dan in het oranje vak te staan of dit probleem ook heeft en wil ruilen?
    Mail me dan esmee3009@gmail.com

    ReplyDelete
  52. Ik heb net One Direction ticxkets gekocht voor maar 39 euro! Het is een tijdelijke actie dus kijk snel hier: http://www.rang1tickets.nl/one-direction-tickets

    ReplyDelete
  53. hooi me vriendin vraagt zich af of iemand kaartjes heeft voor 24 juni zij heeft ze van 25 juni alleen zijn we dan op kamp!!!!! plzz kan iemand haar helpen ze heeft er drie dus wie wil ruilen ikhoor hewt wel van jullie je krijgt er van haar 50 euro extra bij

    ReplyDelete
  54. waar zit je als je vip bent ?

    ReplyDelete
  55. hiiii Directioners !
    ik zou zo graag een meet en greet met de boys willen, en ik heb ook een site gevonden waar je die tickets kan kopen voor 268 euro... alleen heb ik een probleempje, je kan de kaartjes alleen per 2 bestellen. er is niemand die ik ken die daar zoveel geld voor zou willen uitgeven, is er misschien iemand die met mij mee wil ?? :D xloveyouall

    ReplyDelete
    Replies
    1. ik denk niet dat je een website moet vertrouwen die "meet en greets" aanbiedt met one direction...

      Delete
    2. inderdaad hier in nederland zijn er geen meet and greets met One Direction

      Delete
  56. Ik heb die Tour package gekocht maar die vippas nog niet binnen wanneer krijg je die meestal binnen?

    ReplyDelete
  57. Wie gaat er vanuit omgeving gouda en is rond de 17 jaar op 24 juni, vak oranje, kan ik me bij jullie aansluiten? Reageren op hausertjes@hotmail.com

    ReplyDelete
  58. hoeveel rock me tour packages zijn er ongeveer verkocht ?want ik heb tickets in de oranje zone maar die met het package mogen vroeger binnen dus die staan alvast vooraan en ik zou zo dicht mogelijk willen staan dus ik zou ongeveer willen weten hoeveel er mensen al zeker voor mij gaan staan :)

    ReplyDelete
  59. Hoelaat is het concert afgelopen? heel erg laat of?

    ReplyDelete
  60. Bij rock me package sta je dan appart van de mensen die gewoone staanplaatsen hebben?

    ReplyDelete
  61. Weet iemand tot hoelaat het ongeveer gaat duren?

    ReplyDelete

Disclaimer

1D Holland is een onafhankelijke project in samenwerking met Sony Music Nederland. Bij het onderhouden van deze website wordt de grootst mogelijke zorgvuldigheid nagestreefd, echter bestaat de mogelijkheid dat de informatie die op deze site wordt aangeboden, niet volledig is of onjuistheden bevat. Verder voeren bepaalde verwijzingen op deze site door naar informatiebronnen die door derden worden opgesteld en bijgehouden. 1D Holland draagt geen enkele verantwoordelijkheid voor de nauwkeurigheid of enig ander aspect van de informatie op die informatiebronnen.

Contact Formulier