1D World in Nederland!

1:09 PMVivian



Na 1D World's in Amerika, Engeland, Australie, Finland, Belgie en nog veel meer landen is het eindelijk zover: Er komt een 1D World in Nederland! Een speciale One Direction winkel, vol met 1D spullen: pennen, potloden, tshirts, tassen, sieraden, gadgets, cardboards (!), noem het maar op, het is er allemaal in te vinden! Er is niet alleen merchandise te vinden, er zullen ook speciale wedstrijden zijn, en zelfs 1D karaoke! Een wereld vol One Direction! 

Dit zijn de belangrijkste gegevens:

Wat: 1D World opent zijn deuren!
Waar: Hoog Catherijne in Utrecht - tegenover de Media Markt
Welke datum:  Van 12 oktober tot en met 27 oktober 2013

Hoe laat:
Op zaterdag 12 oktober opent de winkel om 10:30.
Voor de rest van de week zijn het de volgende openingstijden:

zondag 13/20/27 oktober: 12:00-17:00
maandag 14/21 oktober: 11:00-18:00
dinsdag 15/22 oktober: 09:30-18:00
woensdag 16/23 oktober: 09:30-18:00
donderdag 17/24 oktober: 09:30-21:00
vrijdag 18/25 oktober: 09:30-18:00
zaterdag 19/26 oktober: 09:30-18:00
Hopelijk zien we jullie daar! Wij kunnen niet wachten!

You Might Also Like

21 reacties

  1. Wacht even, de winkel blijft niet permanent?

    ReplyDelete
  2. Ik kom ook maar zijn de jongens er ook bij ??

    ReplyDelete
  3. Ik kom zekeeer! Omgg

    ReplyDelete
  4. Is deze bij utrecht centraal in de buurt? Want wil graag komen

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jaa hoog catharijne zit aan het centraal station vast:)

      Delete
  5. is de winkel maar geopend tot 27 oktober? :O

    ReplyDelete
  6. YEAAAHH OMG I CAN'T WAIT!! Ik woon er 5 minuten vandaan :D:D:D:D:D:D:D
    Even huilen, bye x

    ReplyDelete
  7. Ik wil er wel heen, maar ik moet wel een stukje rijden voor dat ik er ben.
    Is t dan wel de moeite waard? Kan k het dan gwn niet beter via internet kopen.
    Want daar kan je denk gwn hetzelfde kopen. Of niet?

    ReplyDelete
  8. Heey, t is toch tot 27e? Want de tijden staan tot en met 19e.?
    x

    ReplyDelete
  9. wat bedoel je met 15/22 oktober?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dat die openingstijd geldt voor zowel 15 als 22 oktober (beide dinsdag).

      Delete
  10. ik ben al geweest. het was echt de moeite waardt, maar ik heb wel 2 en een half uur in de rij gestaan.....

    ReplyDelete
  11. hoe duur zijn de kartonne borden?

    ReplyDelete
  12. Is die winkel zondag de 20e ook open?? kan iemand mij dat vertellen plzzzz :D

    ReplyDelete
  13. Het is nu natuurlijk niet meer de openingsdag. Als ik morgen ochtend zou willen gaan, kom ik dan in een rij te staan?

    ReplyDelete
  14. Moet je entree betalen en zijn de spullen duur?

    ReplyDelete

Disclaimer

1D Holland is een onafhankelijke project in samenwerking met Sony Music Nederland. Bij het onderhouden van deze website wordt de grootst mogelijke zorgvuldigheid nagestreefd, echter bestaat de mogelijkheid dat de informatie die op deze site wordt aangeboden, niet volledig is of onjuistheden bevat. Verder voeren bepaalde verwijzingen op deze site door naar informatiebronnen die door derden worden opgesteld en bijgehouden. 1D Holland draagt geen enkele verantwoordelijkheid voor de nauwkeurigheid of enig ander aspect van de informatie op die informatiebronnen.

Contact Formulier