#StoryOfMyLifeToNr1 en win een exclusief Story of My Life armbandje!

7:06 PMUnknown

Hey Dutchies,

Aankomende maandag komt ‘Story Of My Life’ uit op iTunes!
Wij dachten: 'Hoe cool zal het zijn als het een #1 hit wordt in Nederland?'
We krijgen een #1 hit als Story Of My Life heel de week op #1 blijft, van maandag tot en met vrijdag. Als dat lukt, hebben we een #1 hit te pakken! 

Wil jij ook dat dit gebeurd? Lees hieronder hoe jij kunt helpen!


Hoe gaan we dit doen?

Elke dag maak je kans op exclusieve Story Of My Life armbandjes! Wat je daarvoor moet doen is heel simpel: 

  1. Koop maandag, dinsdag, woensdag of donderdag ‘Story Of My Life’ op iTunes. Dus wil jij de gele, koop dan op dinsdag de single! Liever groen? Koop hem dan op donderdag!
  2. Zodra je een aankoop doet bij iTunes krijg je een bevestigingsmail. Die mail je door naar onedirection.nl@sonymusic.com met als onderwerp: "#StoryOfMyLifeToNr1". Vergeet ook niet je adres te vermelden! 
  3. De eerste 300 fans per dag krijgen het exclusieve armbandje opgestuurd! 
En wil je stiekem eigenlijk alle armbandjes? Vraag dan aan iemand anders of ze hem kunnen bestellen, of geef de single aan een vriend of vriendin als kado! 

Succes iedereen!




You Might Also Like

35 reacties

  1. Ik heb een geweldig geniaal idee voor 24/25juni 2014 ik heb alle Nederlandse fans hierbij nodig die naar het concert gaan! Please volg me op twitter zodat we de jongens van 1D een onvergetelijke avond kunnen geven!!!! Twitter : @j__lee i need youre help so follow!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ik heb geen Twitter, maar ik ben wel nieuwsgierig :(
      Ik heb wel facebook en tumblr!
      Facebook: Maaike den Boer
      Tumblr: malfoy-horangirl

      Delete
    2. klopt het dat je geen foto heb op twitter

      Delete
    3. Volgensmij is het niet het goeie Twitter account

      Delete
  2. En als ik de single van mijn ouders kado krijg? Telt het dan ook? Krijg hem voor mijn cijfers :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Je kan aan je ouders vragen of zij de bevestigingsmail van iTunes door willen sturen naar het adres. Laat je ouders dit bericht doorlezen en dan zullen ze het vast begrijpen!

      Delete
  3. Ahhh, ik heb geen iTunes :((((

    ReplyDelete
  4. kun je ze ook op een andere manier krijgen, winnen bijv. want veel mensen zoals ik hebben geen iTunes dus ik baal nu enorm

    ReplyDelete
  5. Ik koop niks via ITunes. Als ik geld uitgeef wil ik een echte cd in mn handen hebben. Dan maar geen armbandjes

    ReplyDelete
  6. Jaa idd ^^ want ik heb ook geen itunes helaas :(

    ReplyDelete
  7. wat kost het liedje?

    ReplyDelete
  8. Heel veel mensen hebben geen iPhone, iPad of iPod en willen ook graag zo'n armbandje, erg jammer.

    ReplyDelete
  9. Jammer dat je moet kopen, voor 1 liedje betaal je ongeveer 1/5 van een album denk ik, dus dat zou dan 5 liedjes zijn op een cd, terwijl er meer zijn op een album. Sorry maar dan gaat me geld daar liever naar toe dat ik alle nummers heb.. Dat bandje kan ik zelf ook wel maken haha :)

    ReplyDelete
  10. Ik wil ook meedoen, maar heb geen Iphone dus ook geen Itunes..

    ReplyDelete
  11. Ik heb het hele album gepreordert, telt dat ook?

    ReplyDelete
  12. volg me op twitter als je van 1D houd : @nouistwurkteam

    ReplyDelete
  13. Net Story of my life aangeschaft via I-tunes. Speciaal opgebleven voor mijn dochter. Nu hopen dat iedereen lag te slapen en dat ik bij de eerste 300 zet! :) Wat zal ze blij zijn dan....

    ReplyDelete
  14. Net Story of My Life gekocht. Ik krijg de bevestigingsmail van iTunes alleen meestal pas een dag later. Maar ik wil graag het roze armbandje. Wat nu????

    ReplyDelete
    Replies
    1. Op de bevestigingsmail staat de datum van aankoop. Hierdoor zien we op welke dag je Story of my Life hebt gekocht. Zodra je de bevestigingsmail hebt (van iTunes of Click and Buy bijvoorbeeld) stuur hem meteen op, zodat je nog kans maakt op een armbandje.

      Delete
    2. Is een schermprintje uit je overzicht van In-tunes ook voldoende?
      Daar staat de datum en tijdstip van aanschaf op.
      Ik heb deze voor de zekerheid maar doorgemaild.

      Delete
  15. krijg je een email als ze je het bandje doen opsturen?

    ReplyDelete
  16. Ik heb vannacht het liedje dus gekocht, maar ik heb mijn bevestigingsmail nog niet binnen. Is het ook goed als ik de mail erbij stuur waarin staat dat hij beschikbaar is voor download(als je hem pre-orderd krijg je zo'n mail)?

    ReplyDelete
  17. Ik heb het album al vooruitbesteed maar hij download niet... Wat nu?

    ReplyDelete
  18. kan je het niet via de playstore doen

    ReplyDelete
  19. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  20. damn't :(( ik had hem al gepre-ordered op itunes :((

    ReplyDelete
  21. Telt het ook al je Midnight Memories pre-orderd?

    ReplyDelete
  22. f*ck, maar ik koop niet via itunes maar wel echte CD :( ik wil zo graag zo'n bandjeee :(

    ReplyDelete
  23. kan je die bandjes ook gewoon zo los kopen?

    ReplyDelete
  24. Ja, kan je de armbandjes ook los kopen?

    ReplyDelete
  25. Als ik de single nu koop, kan ik de mail dan ook sturen voor het groene bandje op donderdag? Want dan is de datum van vandaag...?

    ReplyDelete
  26. wat nou als je geen itunes heb? is het dan ook mogenlijk voor deze fans on zo'n armbandje te kunnen krijgen zou anders echt niet leuk zijn :(

    ReplyDelete
  27. Ik ben echt benieuwd naar het/de bandje(s). Ze zijn zo leuk! x

    ReplyDelete
  28. Ik heb al bevestiging gekregen dat ik een bandje heb gewonnen! :) Inclusief een poster en een 1D Sticker! Yeahaaa!!

    ReplyDelete
  29. ik heb m donderdag besteld maar vandaag de mail pas gekregen en heb m dus meteen opgestuurd maar ik krijg maar geen reactie

    ReplyDelete

Disclaimer

1D Holland is een onafhankelijke project in samenwerking met Sony Music Nederland. Bij het onderhouden van deze website wordt de grootst mogelijke zorgvuldigheid nagestreefd, echter bestaat de mogelijkheid dat de informatie die op deze site wordt aangeboden, niet volledig is of onjuistheden bevat. Verder voeren bepaalde verwijzingen op deze site door naar informatiebronnen die door derden worden opgesteld en bijgehouden. 1D Holland draagt geen enkele verantwoordelijkheid voor de nauwkeurigheid of enig ander aspect van de informatie op die informatiebronnen.

Contact Formulier