1DstreetteamNL - Thank You give-away! (GESLOTEN)

7:04 PMVera


Hey Dutchies!

Wij willen iedereen bedanken die de afgelopen tijd zoveel mee geholpen heeft met alle acties die we gedaan hebben.
Daarom hebben we besloten dat we een give-away gaan doen!

Wat kan je winnen?
Wij hebben nog een exclusieve Fabulous Magazine liggen die we gaan weg geven. En we zullen ook nog wat poster weg geven!

Wat moet je doen?
-Vul de Rafflecopter hieronder in en thats it! Heel veel succes! Wij zullen de winnaars op twitter bekend maken. 



a Rafflecopter giveaway

You Might Also Like

6 reacties

  1. Jullie acc is echt leeuk , zo leer je dutch directioners kennen en over One Direction over Nederland ensoo. Echt amazayn,,

    ReplyDelete
  2. ik heb eigelijk geen facebook dat is toch niet erg?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nee hoor dat is helemaal niet erg. Je kan dan gewoon meedoen met de andere acties die je moet doen. Succes!

      Delete
  3. Alles gedaan hopelijk win ik :D xoxo mrs styles

    ReplyDelete
  4. wat is een Rafflecopter ??

    ReplyDelete
  5. ik hoop dat ik win maar ik gun het de andere Directioners natuurlijk ook!!
    als ik win laat ik een 1D tattoo zetten!!!!!!!!!

    x Mylene

    ReplyDelete

Disclaimer

1D Holland is een onafhankelijke project in samenwerking met Sony Music Nederland. Bij het onderhouden van deze website wordt de grootst mogelijke zorgvuldigheid nagestreefd, echter bestaat de mogelijkheid dat de informatie die op deze site wordt aangeboden, niet volledig is of onjuistheden bevat. Verder voeren bepaalde verwijzingen op deze site door naar informatiebronnen die door derden worden opgesteld en bijgehouden. 1D Holland draagt geen enkele verantwoordelijkheid voor de nauwkeurigheid of enig ander aspect van de informatie op die informatiebronnen.

Contact Formulier