Stars Magazine (NL): There's a new boyband in town... ONE DIRECTION

10:02 PMVera

imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com
(Credit if you are using the scans or the transcription. Thanks x)

Het leek er even op dat we het moesten doen met de leftlovers van de jaren '90 (lees: de 'oudjes' van Take That, Backstreet Boys en NKOTB) Maar thank God, er is een nieuwe boyband opgestaan. Waar het programma X Factor al niet goed voor is, want daar kwamen deze Britse boys elkaar tegen. Bij een bezoek aan ons land zocht Stars hen op for a little boyband quiz. Want van wie zijn de volgende hits?

1. I Want It That Way.
Louis:
Dit si van de Backstreet Boys! First points for me!

Wat zouden jullie nou het liefste willen?
Zayn:
World Domination!
Liam: He's joking, of course. maar het zou wel leuk zijn om over de hele wereld succes te behalen. Voorlopig zijn we al heel blij dat we nu ook door buitenlandse radiostations worden gedraaid. We proberen voorzichtig van dat succes te genieten, want het kan ook zo weer voorbij zijn.
Niall: True, By the way, ik ga er niet zomaar vanuit dat we de wereld gaan veroveren. Dat hoeft ook niet van mij. Ik ben al happy als ik de rest van mijn leven muziek mag blijven maken.
Harry: Ik vind het super dat we er iedere dag een heleboel nieuwe fans bij krijgen. Ik ben een Twitter-Freak en krijg steeds vaker de liefste berichtjes binnen. Dat doet me erg goed. Als ik eerlijk ben, zijn de fans de reden dat ik het niet erg vind om 's ochtends om vier uur naast mijn nest te staan.

2. Step By Step

Louis:
Backstreet Boys!
Niall: Die zijn net al geweest. Is deze niet van New Kids on the Block?

Yep! Zijn jullie al een tijdje bezig met jullie carrière of was X Factor echt voor allemaal the first step?

Harry:
Ik heb eerder in een bandje gezeten.
Liam: En ik heb eerder meegedaan aan X Factor, maar toen werd ik gevraagd om twee jaar later terug te komen. And so I did.
Louis: Ik denk dat ik voor alle jongens spreek als ik zeg dat we new in town zijn. We hebben ons opgegeven voor X Factor omdat we nieuwsgierig waren of we enige vorm van star quality hadden.
Zayn: Die hebben we wel, maar op een bepaald gebied. De één kan goed lead zingen en de ander heeft een betere voice voor een tweede stem. Mijn grootste punt van kritiek was dat ik niet kon dansen. Ik werd daar continue op aangesproken. Nu maakt dat niet meer zoveel uit. Ik laat het dansen wel aan de anderen over. Dat soort pressure is dus weggevallen nu we met z'n vijven zijn.
Niall: Dat we trouwens als groep zijn verder gegaan hebben we te danken aan Nicole Scherzinger. Het was haar idee!

3. Lifestyle of the rich and famous.

Zayn:
Good Charlotte, I love this song!

Leiden jullie al een rich and glamourous leventje?
Liam:
Nee, dat niet. We zijn eigenlijk allen nog maar aan het werk
Niall: We verdienen natuurlijk al wel meer dan onze leeftijdsgenoten. We hebben bijna geen tijd om het geld uit te geven.
Louis: O jawel! Ik geef het tegenwoordig ook sneller uit. Eerst kocht ik voornamelijk kleding bij TopShop en H&M, maar nu koop ik heel stoer iets van Armani. Het geeft mij echt een kick als ik met zo'n chic tasje de winkel uitloop. Ik probeer dus zo veel mogelijk te geniten van de luxe hotelkamers, de grote taxi's en de enthousiaste fans.
Niall: Ze zeggen wel eens dat je eraan gewend raakt, maar dat is echt niet zo. Maar wie weet zitten we hier over een paar jaar weer en dragen we allemaal zonnebrillen, terwijl we als divo's ongeïntreseerd zitten te gamen op onze Black Berry's, haha!

4. I Want You Back.

Louis: Backstreet Boys!
Harry: Wat heb jij toch met de Back Street Boys? Stars zegt net dat elke boyband maar één keer aanbod komt.
Louis: Ja, maar het klinkt gewoon als een tital van een BSB-song...
Zayn: Is het niet de band waarin Justin Timberlake zat? Ik ben even de naam kwijt.

NSYNC. En over I Want You Back gesproken: als er één overleden artiest is die je terug zou willen halen, wie zou dat dan zijn?

Niall: John Lennon. Geen twijfel over mogelijk!
Louis: Ik wil Elvis terug!
Harry: Frank Sinatra. He was the best!
Liam: Daar ben ik het mee eens.
Zayn: Ik kies voor Michael Jackson.

5. Too Close.

Louis:
Backstreet eh...
Zayn: Take That!
Harry: Spice Girls!
Zayn: We are talking boybands here. Hoe moeilijk kan dit spelletje zijn? Ik heb geen idee.
Niall: Ik ook niet.

Het is Blue. Helaas, geen punten. Hoe is het om in een band te zitten met vier totaal verschillende types?
Louis:
Heel zwaar! Just kidding! Nee, wij hadden direct een klik. We zijn best friends geworden en inmiddels zien we elkaar meer als broers.
Harry: Soms ergeren we ons ook aan elkaar, zoals broers doen. Dat hoort erbij als je zo close bent... Eh, dat zou je ook anders kunnen opvatten, maar ik kan je verzekeren dat dát niet is voorgevallen. Anyway, niet dat ik weet!
Zayn: Shut up! Als we samen zijn, voel ik me echt on top of the world!
Louis: Yeah! Girlpower!

6. Eight Days A Week.

Zayn: The Beatles!

Hebben jullie soms ook het gevoel dat je acht dagen per week werkt?

Zayn:
Wie zegt dat het werk is? Het voelt meer als een hobby. Voor m'n werk sta ik normaal gesproken niet vrijwillig vroeg op om vervolgens pas vierentwintig uur laten naar bed te gaan.
Harry: We hebben soms super drukke dagen, maar die kunnen we wel handelen. Een dag is pas vermoeiend als je 's ochtends moet zingen in een ontbijt show. Gelukkig zijn we ook veel onderweg, waardoor we alle tijd hebben voor een powernap.

7. Queen of My Heart.

Zayn: Even denken... Westlife?
Harry: Wow, your're good!

Daar komt ie, de belangrijkste vraag van dit interview: zijn jullie single?

Liam: Ik heb als enige een vriendinnetje. Dat is soms best wel moeilijk, want ik heb niet altijd tijd voor haar.
Louis: I wish I had a girlfriend. Is Natalie Portman nog vrijgezel?
Harry: Dat vroeg ik me laatst af bij Rosie Hunington-Whitely. Zij speelt in die nieuwe Transformers movie. Het was een te gekke film, al weet ik niet meer waarover ie ging. Ik kan me alleen Rosie nog herinneren.
Niall: I love Audrina Patridge.
Zayn: Merk je dat we echt allemaal verschillend zijn? Mijn celebrity crush is Cheryl Cole. Zij is echt freaking hot.

8. Sex Appeal

Louis: Backstreet boys?
*stilte*

Het is moeilijk. Ooit van 3T gehoord?

Liam: Ja, de neefjes van Michael Jackson. En nu ga je ons vast vragen wat we van elkaars sex appeal vinden?

Absolutely.

Liam: Ik vind dat Zayn een prachtige onderkin heeft.
Zayn: Sukkel. Ik ben mysterieus. Dat vinden meiden aantrekkelijk.
Liam: Maar je bent vrijgezel omdat...? Ik ben het meest blij met mijn haar.
Zayn: Bieber wannabe!
Louis: Ik hoor altijd dat ik heel mooie ogen heb....
Niall: Ik heb gewoon een goddelijk lichaam.

9. Father & Son

Louis: Boyzone?

Bingo! Wat vonden jullie fathers ervan dat jullie nagezeten worden door gillende meisjes?

Louis: Al onze familieleden vinden het te gek. Natuurlijk hadden ze graag gezien dat we eerst onze studie afmaakten, maar dat kan altijd nog.
Zayn: Hoe vaak maak je dit mee in je leven? Ik heb de indruk dat ik nu meer leer dan ooit. Ik kan zelfs een beetje Nederlands: gutemorken.
Niall: Als onze vaders vroeger zo'n kans hadden gekregen, hadden ze die ook gegrepen. Mijn familie is mijn grootste fanbase. Ze knippen alles uit en nemen alles op waar ik verschijn.
Liam: Dus zorg ervoor dat dit een heel positief stukje wordt, want we krijgen het ooit te lezen!

10. Year 3000!

In koor: Busted!

Fout! Het is van de Jonas Brothers. Laatste vraag: Hoe ziet jullie toekomst eruit?

Harry: WTF! Dat de Jonas Brothers een nummer hebben gemaakt met een soort gelijke titel.
Liam: Maar goed, in het jaar 3000 zijn wij hopelijk.. legendes!
Louis: Of we laten ons invriezen nadat we zijn gestorven en dan komen we in het jaar 3000 terug om de boel weer flink op stelten te zetten.


You Might Also Like

0 reacties

Disclaimer

1D Holland is een onafhankelijke project in samenwerking met Sony Music Nederland. Bij het onderhouden van deze website wordt de grootst mogelijke zorgvuldigheid nagestreefd, echter bestaat de mogelijkheid dat de informatie die op deze site wordt aangeboden, niet volledig is of onjuistheden bevat. Verder voeren bepaalde verwijzingen op deze site door naar informatiebronnen die door derden worden opgesteld en bijgehouden. 1D Holland draagt geen enkele verantwoordelijkheid voor de nauwkeurigheid of enig ander aspect van de informatie op die informatiebronnen.

Contact Formulier