Ik ben het zesde lid van One Direction : Robbie Williams

1:53 PMLuna Scheep

Vroegere bandlid van de boyband Take That, die het leven in een boyband maar al te goed kent, onthuld dat de "Little Thing"hitmakers als familie zijn voor hem.

Robbie Williams zegt dat het voelt alsof hij lid is van de boyband hitmachine One Direction door zijn connectie met de leden ervan.

Hij vertelde aan een magazine: Zij zijn als mijn broertjes. Ik zong "She's is the one" met hun tijdens de X-factor en heb verschillende fases van hun groei gezien. Het voelt alsof ik een lid ben van hun band en ik vind het leuk om te weten hoe het met hun gaat.

De in het verleden bad-boy onthult ook dat hij best wat jaloers is op Harry Styles invloed op vrouwen en zijn feest style.

"Ik heb Harry's rommelige liefdesleven gevolgt en ben best jaloers. En ik zit ook in de bad tattoe club van hun."

-- bron www.dnaindia.com --

You Might Also Like

0 reacties

Disclaimer

1D Holland is een onafhankelijke project in samenwerking met Sony Music Nederland. Bij het onderhouden van deze website wordt de grootst mogelijke zorgvuldigheid nagestreefd, echter bestaat de mogelijkheid dat de informatie die op deze site wordt aangeboden, niet volledig is of onjuistheden bevat. Verder voeren bepaalde verwijzingen op deze site door naar informatiebronnen die door derden worden opgesteld en bijgehouden. 1D Holland draagt geen enkele verantwoordelijkheid voor de nauwkeurigheid of enig ander aspect van de informatie op die informatiebronnen.

Contact Formulier