One Direction verlaat moe een video shoot , late avond jongens?

4:43 PMLuna Scheep

One Direction is nog maar een paar dagen bezig met de US Take Me Home Tour en ze zien er nu al uit alsof ze een goede nachtrust wel kunnen gebruiken.

Iets wat we dachten nooit te hoeven zeggen: One Direction ziet er vreselijk uit. Na ja ze zagen er heel erg moe uit toen ze gisteren bij een studio in Miami aankwamen. Kan iemand die jongens niet een goede nachtrust bezorgen?

Harry Styles ziet er vermoeid uit, Zayn Malik valt bijna staand om van de slaap en Liam Payne, die herhaaldelijk op twitter heeft gezegt dat hij niet kan slapen vanwege de JetLag, ziet er meer dood dan levend uit.

Een paar dagen eerder twitterde hij: "Zo slapperig!" hij voegde er nog aan toe dat hij sjagerijnig was, en niet kon slapen door fans die namen schreeuwde bij het hotel. Hij zei: "Ik zag in een paar artikelen dat ik boos zou zijn, ik ben niet boos op iemand, hoe zou ik dat kunnen zijn, ik ben gewoon 's morgens sjagerijnig ahaa."

Louis Tomlinson zag eruit alsof hij net wakker was, maar Niall Horan zag eruit alsof hij een goed humeur had, ondanks dat hij op twitter zei dat 'hij erg moe was' en voegde er aan toe:"Lange dag vandaag!Ik ben nu echt heel erg moe! Ik moet nu slapen!"

Misschien komt het dat de jongens zich zorgen maken over de UK fans - die nogal beledigt zijn doordat de USA langere show krijgen met meer liedjes er in.

Harry vond nog wel tijd om een nieuwe tatoe te laten zetten op zijn voeten - de tekst van George Michael's: Careless Whisper. Vreemd? Ja. Best bijzonder eigenlijk? Ja dat ook.

Gelukkig hebben ze wel een dag rust gehad en lekker gerelaxed op een luxe jachtboot.

We hopen dat de band een goede nacht rust krijgt - ze moeten 40 shows doen voordat ze naar Australie vertrekken.

-- bron www.mirror.co.uk --

You Might Also Like

0 reacties

Disclaimer

1D Holland is een onafhankelijke project in samenwerking met Sony Music Nederland. Bij het onderhouden van deze website wordt de grootst mogelijke zorgvuldigheid nagestreefd, echter bestaat de mogelijkheid dat de informatie die op deze site wordt aangeboden, niet volledig is of onjuistheden bevat. Verder voeren bepaalde verwijzingen op deze site door naar informatiebronnen die door derden worden opgesteld en bijgehouden. 1D Holland draagt geen enkele verantwoordelijkheid voor de nauwkeurigheid of enig ander aspect van de informatie op die informatiebronnen.

Contact Formulier